Tuesday, December 20, 2005

MÜŞTERİ BİLİMİ

Bundan bir hafta önce Google'da "müşteri bilimi" arasaydık hiçbir kayıt bulunamayacaktı. Ama şimdi en azından bir kayıt var. Belki bu blogla başka kayıtlar da ortaya çıkar.
Bu ismin ilgi çektiğini, anlatmak istediği kavramı yeterince güçlü bir şekilde taşıyabildiğini farkedince, bu isimle bir bloga başlamak uygun olabilir diye düşündüm.
Bu yazılanları kim görürse, lütfen bir kayıt düşsün. Bir yorum-değerleme yapsın. Tanışalım, yazışalım, gelişelim.

3 comments:

Prof. Dr. İsmail Kaya said...

Tarih 10 Ekim 2007
Şu anda Google aramasında MÜŞTERİ BİLİMİ içeren 56 sayfa görünüyor.

Müşteri Bilimi, daha fazla ilgi bekliyor.

berkerpandir said...

Merhabalar hocam,

Yazınızı okudum. Bununla ilgili herhangi bir şekilde bilgilendirmeleriniz ve yönlendirmeleriniz olursa ben de elimden geldiği kadarıyla ve sınırlı bilgimle bir şeyler yapmaya koyulmaya istekliyim. Öğrendiklerimi unutmamak ve geliştirmek adına hem araştırmak hem de olgunlaştırmak suretiyle bir blog oluşturacağım. Karınca kararınca ben de bir şeyler öğrenerek yazacağım, yazarken öğreneceğim, öğrenirken de paylaşacağım.

Bu arada bir geri bildirim olarak, sizin sohbet eder gibi yazdığınızı nacizâne söylemek isterim. Anlattığınız ve paylaştığınız şeyler hayati ve bir o kadar da karmaşık şeyler de olsa çok az şey bilen kişilerin aklında bile bir şeyler uyanmasını sağladığınıza inanıyorum. Biz daha yolun başındayız ki bu yolun zaten sonu yok. Ama emeklemek, yürümek ve sonunun olmadığı ve sürekli değişen bu yolda ilerlemekten kıvanç duyarım.

Saygılarımla,

Berker PANDIR

Prof. Dr. İsmail Kaya said...

Pazarlama sevdasına kapılanlar arasına hoşgeldin, sevgili Berker.
Ümidimiz gençlerde.
Sayende kıyıda unutulmak üzere duran bu bloğu bir kere daha hatırladım.
Belki senin bloğun şöhreti gölgesinde, açtığımız bu kapıdan geçenler zamanla çoğalır.
Selamlar.